2011. szeptember 7., szerda

Tegnap Budapesten volt dolgom és ha már ott jártam, nem bírtam megállni, hogy ne vegyek egy szép kötőtűt a Barka Fonalnál.

Ezt:

Igaz van egy bambusz tűm is, ami csodajó, de a biztonság kedvéért egy olyan is kellett, ami a ridikülben is elfér.
Persze már ki is próbáltam, csak úgy amatőr módon (mint mindent). A sima és a fordított már megy is :-) most a szaporítással, ráhajtással és fogyasztással kínlódok.


A bambusz tű után ez a fém kötőtű csak úgy siklik a kézben (és csattog is), néha nekem túlságosan is túlsiklik. De bizonyára ez még a gyakorlatlanságból fakad. Emlékszem régen amikor az általános iskolában megtanultunk kötni (csak a nagyon alapokat) akkor még valami műanyaggal bevont fém kötőtűt kaptam és amikor a végén elkezdett felszakadozni a műanyag, mindig megakadt benne a fonál. Ehhez képest ezek a tűk luxuskategóriásak :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése