2011. augusztus 7., vasárnap

Töltöm az időmet

Most, hogy munkanélküli lettem, újból rákaptam a megnövekedett mennyiségű szabadidőm értelmes eltöltésére.
Először is július első felében 8 napot töltöttem Erdélyben, ahol sokat tanultam az emberi értékekről és úgy gondolom, hogy sikeresen át tudtam magamban az értékrendemet változtatni.

A Tordai- hasadék:


Székelykapu múzeum Szejkefürdőn:


Tamási Áron sírja Farkaslakán:


Mostanában újból előkaptam a horgolótűmet (sőt még újakat is vettem) és tanulgatok horgolni. Rájöttem, hogy nem is annyira bonyolult, mint amilyen szép darabokat lehet készíteni. Minták, ötletek, ruhadarabok tömkelegét lehet az interneten találni, és újból rájöttem arra, hogy mennyire egyediek lehetünk! De még mennyire!

Nem jó dolog ez a munkanélküliség, bár nem munka nélkül maradtam, hanem munkahely nélkül. Dolgom pedig bőven van :-)

Most egy, pontosabban kettő stólával próbálkozom. Jó vele dolgozni, egyszerű a minta, még nekem is, pedig még sokszor nem tudom hirtelen mi is a kispálcarövidpálcaegyráhajtásospálcasatöbbi :-)

4 megjegyzés:

Bodnár Gréti írta...

Ennek a mintának a neve szerelemcsomó,igaz?:)
(vagy valami olyasmi)
:D

Melinda írta...

Igen, és a Barka oldalán megtalálod a leírását is! Nagyon egyszerű és látványos :-)

hAnd-i írta...

hu, de jó ez a minta... és még a neve is...
én is imádom mindhárom helyet...
... és olyan jó, hogy az ember a munkanélküliséget arra használja, hogy továbbfejlődjön...

Melinda írta...

Hát tudod, annak semmi értelme nem lenne, ha a párnámat telesírnám a munkanélküliségem miatt... legalább most kihasználom az időt rendesen és majd egyszer hasznát veszem ezeknek a dolgoknak is :-) Megélni nem ebből fogok, de nem is ez a cél :-)

Megjegyzés küldése