2011. augusztus 25., csütörtök

Ebben a melegben...



... tegnap bepróbálkoztunk a strandolással Cserkeszőlőn, de őszintén szólva, nem esett jól. Sülni ott a meleg vízben a forró napon... lett is színem, vagyis inkább piros bőröm. Egyébként nem akarok a hazai ellen beszélni, de nekem jobban bejött a sárvári és a hévízi gyógyfürdő is. Haza is jöttünk, én pedig befejeztem a horgolást, amit 2 nappal ezelőtt kezdtem el. Egy Luna Lovegood sálat. A kivitelezésben ismét Florentine segített, vagyis először egy közös horgolást hirdetett meg. Aztán annyira belejöttem, hogy nem tudtam lerakni. Könnyű volt horgolni, látványos és szép. Szerintem jól passzol a múlt heti barna sapkához. Egyik sincs még 100%-ban készen, mert a sapkára a sál színéből (és a sapka szegély-színéből) szeretnék virágokat horgolni, a sálra pedig dísznek valahova egy a sapka sötétbarna színű fonalából horgolt egyszerű kis virág-kitűzőt szeretnék. Valami egyszerűt, mert a sálat már eleve feldobja ez a kunkori összhatás, de mégis szeretném, ha látszódna, hogy a sapka és a sál összetartozik, együtt vannak :-)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése