2010. december 19., vasárnap

A mézeskalács ...

... végre kész van. Nem tudom belefogtam volna-e a macerába, ha ezt tudom. Kedden begyúrtam, szerdán, csütörtökön állt, pénteken újból gyúrtam, kiszaggattam, sütöttem, tegnap puhítottam, ma pedig írókáztam. Nem vagyok egy Leonardo, ez látszik is a végeredményen, de azt hiszem nem sűrűn vállalom be újból ezt a hosszadalmas sütikészítést. Tény, hogy isteni finom lett, de nem biztos hogy hajtós munka mellett ezt olyan könnyű kivitelezni. A recept Szemirámisz tuti receptje.




2 megjegyzés:

szemirámisz írta...

Hát igen, ez nem egy kétperces süti! :))
De örülök, hogy ízlett, és így elsőre nagyon szép lett!
Egyébként aki ilyen csodákat kézimunkázik, annak nem lehet gond a díszítése sem. :)

Melinda írta...

Ááá nehogy azt hidd :) Ez a tojáshab nem mindig engedelmeskedik ám! De ha lesznek gyerekeim akkor biztosan tökéletesítem a módszert, addig pedig tanulok a nagyoktól sütni, főzni, és kézimunkázni is :-) Boldog és sikeres új évet kívánok Neked! :-)

Megjegyzés küldése