2010. október 17., vasárnap

...

Nem vagyok egy jó időgazdálkodó. Megint eltűntem mint az a szürke szamár...
És nem is nagyon csináltam semmi közölhető dolgot. Élek. A munkámnak és a tanulásnak. Nem tudom mennyire normális dolog ez, de kezdem úgy érezni hogy nem nagyon. Munka: kell. Tanulás: belső kényszer, úgy érzem. Az angollal már nem állok annyira hadilábon, mint a nyelvvizsga előtt, a nyáron viszont beiratkoztam egy OKJ-s jogi asszisztens képzésre. Szeretek oda járni, imádom, de tanulni is kell. Körvonalazódnak a terveim, de úgy érzem sosem érek a végére, pláne hogy munka mellett csinálok minden mást. Ha annak idején jobban megfogadom a szüleim tanácsát a tanulásról (gondolom nem kell mondani mi az a tanács:-)) akkor most minden valószínűséggel nem ezen filozofálgatnék. Csak megőrülök az időhiánytól!!!!

A varrogatást azért nem felejtettem el, sőt hiányzik is, olyan ez mint egy gyógyító terápia. A tesóm hozott is Németországból nekem nagyon szép újságokat, majd mutatom őket :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése