2010. szeptember 5., vasárnap

Válltáska

A tanfolyásos nadrágom anyagából maradt bőven, ezért csináltam a világoskék válltáskámhoz hasonlót, csak nagyobbat. Ebbe elférnek a spirál füzeteim is, remélhetőleg iskolábajárásra alkalmas példányt készítettem. A héten megint jártam Szép Gábornál, ott vettem még néhány fém kelléket és pár gyöngyöt is. Abból fűztem az oldalára ezt a kis fityegőt.
Egy ideig leállok a táskagyártással, és erősen elkezdek gondolkodni a karácsonyi ajándékozáson. A lehető legtöbb cuccot szeretném most már saját kezűleg elkészíteni, de terveim szerint nem csak varrni fogok, hanem ehető/iható és egyéb használati tárgyak /dolgok lesznek. Mivel magamból indulok ki, remélhetőleg minden dolog olyan lesz, amit használni is lehet (pl.: szerintem keresztszemezni is csak azt jó, ami utána használatnak van kitéve :)).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése