2010. augusztus 28., szombat

Tanfolyam 7-8.

Tegnap az elmarad, ma pedig a rendes tanfolyamot tartottuk meg. Nagy meglepetésemre kész lettem a nadrágommal, már csak a felhajtást kell itthon megcsinálnom. Sajnos nem volt időm a farmernagykerbe elmenni, ezért kordból készítettem el, de így is szuperjó lett! Gumis dereka van, így hízhatok-fogyhatok, tudom használni. (Bár hízni nem akarok mert éppen eléggé nagydarab vagyok :o) Egy régi Burdából vettük a mintát, és rájöttünk, hogy nagyon figyelni kell, mert a méret szerinti 50-es itt legalább egy számmal nagyobb volt, így miután összevarrtam a két szárát, még vennem kellett be mindkét oldalából 2-2 cm-t.
És íme a nagy mű:
Hazafeléjövet a buszon gondolkodtam rajta, hogy valószínűleg azért tudtam ilyen gyorsan megvarrni a nadrágot, mert egyre magabiztosabb vagyok varrás közben, és egyre jobban látom előre azt, hogy hogyan lesz a részből egész :)
És bocs hogy a fejemet nem mutattam meg, de ezer éve nem jártam fodrásznál, éshát a rövid haj így nem túl fotogén :)))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése