2010. augusztus 8., vasárnap

Munkábajárós

Ma ezt varrtam, mert a hihetetlenül márkás Bj.rn B.r.g vállasom tropára ment. Februárban vettem, és a műbőr szétszakadt ott, ahol a derekamhoz ér, és a vállpántok is feslenek. Szóval azt hiszem sohatöbbé márkás sznobtáska... (a szép lila színe miatt szerettem bele annak idején).
Szóval varrtam egy olyat, amit ha széthasználok, akkor sem fogom húzni a fogam....
Nagyon megszenvedtem a vastagságával. Bélésként vatelint raktam bele, és a helyenként 4 réteget már nagyon nehezen vitte a gép, és a fedelét is nagyobbra szabtam a kelleténél és a bársony is jobban nyúlt, amire nem számítottam.Mágneszárral záródik és két belsőzsebet varrtam neki. És remélem látszik egy picit, a külső zsebeket szép díszítővarrással készítettem :)

2 megjegyzés:

Kaoka írta...

Nagyon beindultál. :) Egész jó lett. :)))

Melinda írta...

Köszi, igyekszem felzárkózni :)

Megjegyzés küldése