2010. augusztus 23., hétfő

Farmer-fanoknak

A tanfolyamos nadrágomhoz kerestem ma anyagot, és arra a következtetésre jutottam, hogy az örök-anyagból, farmerból fogom elkészíteni. A gond csak az volt, hogy nehezen találtam jó áron jó anyagot. Aztán rábukkantam egy farmer-nagykerre, ami ráadásul a munkahelyem közelében is van. A weboldal címe: www.farmeranyag.hu
Felhívtam őket, és lehet vásárolni kevés mennyiséget is, azokat a 3-4 méteres maradék anyagokat, amiket a viszonteladók nem visznek el. Az áruk kb 750 Ft körül van.
Holnap, vagy holnapután meglátogatom őket és majd beszámolok hogy valóban jó-e az üzlet!

2 megjegyzés:

Kaoka írta...

Nagyon belejöttél a varrásba. Egész jó áll rajtad. :)

Melinda írta...

Köszönöm :) És meglepően kényelmes is. egy baja van az anyagnak, 3 mosás után is fog még, pedig tettem bele ecetet is :(

Megjegyzés küldése