2010. augusztus 19., csütörtök

Beszerzőkörúton jártam

Nem is olyan régen még azt hittem hogy Budapesten a lehető legegyszerűbben be lehet szerezni minden kelléket és anyagot. Ma bebizonyosodott hogy nem. Hiába van meg szinte minden a városban, az egyik helyen nincs az amit szeretnék, a másik helyen nincs olyan, amit szeretnék, egy másik helyen pedig nem is lehet vásárolni mert zárva van éppen. Szóval ma elkopott a lábam. Jártam két Pantonban is, hogy tudjak szerezni speckón, a B5-nél valamivel kisebb méretre vágott ofszet papírt, de már szürkelemezt nem tudtam venni, mert 70 centis darabokban adták volna --- köszi és a buszon hogy hozzam el, ha tömve van??? Két Panton között menni akartam egy rövidáru kellékes üzletbe, ami zárva volt, majd bosszúsan mentem tovább a másik Pantonba. De a metrón elővettem a korábban már bemutatott ihlet-füzetemet, amiben szerepelt egy varrókellékes üzlet címe. Ezt még régebben jegyeztem fel, hogy ide tuti elmegyek. A weboldala alapján egy aranybánya lehet. És nem csalódtam! Készlet és ár szempontjából is egy kincsesbányára bukkantam, körítve mindezt egy olyan boltvezetővel, aki bő egy órával nyitás előtt is beengedett, kedves volt, és még a varrógépemmel kapcsolatban is hasznos tanácsokkal ellátva engedett utamra. Termékeny napom volt, a pénztárcám laposabb lett, a készletem meg nehezebb :) Igaz nem vettem egy szatyornyi cuccot, csak a legszükségesebbeket, de így is el leszek egy jódarabig.



És voltam egy kreatív hobby boltban is, ahol szépséges papírokat vettem. Na itt tudtam volna még egy nagy kosárra való papírt venni. De csak ezeket vásároltam:


A kínai mintás egy sima dekupázs papír (én inkább drága csomagolópapírnak nevezném), a kék pedig nagyon szép tibeti papír (nem tudom mitől tibeti), fogása alapján akár merített is lehetne, festett mintákkal.

Ők pedig, a lehetetlen méretű scrapbookra hajazó papírok. Bárhogy is fogom forgatni, csak egy B5 méretű könyvecskét tudok majd beborítani velük.

Mostanában nagyon tetszenek az igényesebb kínai minták :)

2 megjegyzés:

Zazálea írta...

Megkérdezhetem a varráskellékes bolt címét? Ez nem a Szép Gábor-féle üzlet? Csak azért, mert kedden nekem is beszereznem kell, hajh, de jó lenne, ha addig váltanánk pár szót.:o))
nyirati.rita@gmail.com

www.zazalea.blogspot.com

Köszönöm neked!

Melinda írta...

Szia! De igen, ez a Szép Gábor-féle üzlet. Vörösmarty utca 46 szám alatt a Nyugatitól 10-15 perc laza sétára. Picike az üzlete, de irtó sokminden van benne, tényleg egy aranybánya, és nem kell húsz üzletből megszerezni a rövidárukat, és nagyon de nagyon segítőkész fiatalember. Ha esetleg nem vagy arra ismerős és kell részletesebb útbaigazítás, akkor szólj és leírom :)

Megjegyzés küldése