2010. július 15., csütörtök

Tanfolyás

Múlt héten szombaton elkezdődött. Úgy érkeztem, hogy fáradtabb voltam mint előző este lefekvés előtt, de azért erősen figyeltem. A 4 beígért csopitárs helyett ketten voltunk (remélem ettől még folytatódik, ha már befizettem).
  • Megismerkedtünk a varrógéppel - és igen lehet újat mondani egy amatőrnek :)
  • Varrogattunk talpszélességgel és centinként - szép egyenes varrásokat csináltam, de nem volt egyszerű még ha annak is tűnt először
  • Kivarrtunk egy virágocskát a talp felemelése nélkül - hogy érezzük milyen az amikor nem egyenesen, hanem mondjuk egy cipzárt varrunk be egy nadrágba
  • És tanultunk három varrásfajtát, aminek a neveiből csak egyre emlékszem: francia. A másik kettő közül az egyik egy egyszerű ketté vasalt volt, a másik pedig olyan, amilyennel a farmerom is volt varrva - miliméteres varrás és mellette centis.
A továbbiakban igyekszem jobban figyelni a szakszavakra, de mostanában állatira fáradt, nyűgös és levert vagyok.
Na és (m)elegem van!!!!!!
És a kicsi BerNINÁmról letörtem a tűbefűzőt :(((

2 megjegyzés:

Kaoka írta...

Biztos nagyon jó dolog egy ilyen tanfolyam.:) Nem csodálom, hogy ebben a melegben csak ketten voltatok. Érdemes jegyzetelni, különben összefolynak majd a szakkifejezések. A kicsi berninádat nagyon sajnálom.

Melinda írta...

Tök jó csak eléggé fárasztó ebben a melegben :s
Általában itthon írogatom fel azokat amiket csináltunk és ha érkezésem van, utána is nézek a varrókönyvben :)

Megjegyzés küldése