2010. július 17., szombat

Tanfolyam 2.



Ma ezen a szoknya-hátsón tanultunk meg néhány dolgot:
  • Cipzárt bevarrni - nem is olyan egyszerű, mint azt hittem. Oké, hogy bevarrom, de még szép is legyen???!! Van még mit gyakorolnom.
  • Lépéshasíték: körbevarrtuk a múltkor tanult módon, 1,5 cm-re, vagy a cipzár varrásához illeszkedve. Nekem egyik sem sikerült, talpszélességgel körbevarrtam.
  • Szűkítő- második nekifutásra sikerült egyformákat és kis csinosakat varrnom.
  • Derékpánt - na itt kellett nagyon figyelni, hogy pont a felénél legyen elvasalva, a vetex is jó helyen legyen, stb. Ez volt a legnehezebb rész, mert itt ha nem varrtam fel jól a derékpántot, akkor a másik oldalát nem tudtam szépen elvarrni. Itt látszik hogy milyen fontosak a pontos centik és milliméterek.
Tudom, tudom nem egy nagy szám és a képek alapján van még mit gyakorolnom bőven, de mivel én kockafej és vizuális típus vagyok, jórészt csak így tudok tanulni és előbbre haladni ha valaki mutatja nekem, mit is kell csinálni?
És ha minden jól megy, lesz igazi nadrágom és szoknyám is hamarosan :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése