2010. június 20., vasárnap

Eszközbeszerzés


Pár napja vettem ezt a szuperjó magamáltal összeállított Olfa készletet. Nem hittem hogy ezek tényleg ilyen jók, de meggyőzött. Itthon próbálgattam anyaggal, papírral is a vágólapot, és valóban begyógyul. Az ára nem egy családbarát, de úgy vagyok vele, hogy addig ruházok bele ilyenbe amíg csak tudok, 2 gyerek után már biztosan meg fogom gondolni mire költöm a pénzemet. Állítólag ez a vágólap örök élet, a pengék pedig viszonylag olcsón cserélhetőek. Igazából nem csak varráshoz és szabásminta vágásához szeretném használni, mert most új mániám lett a könyvkötészet megtanulása. Mindig is papírimádó voltam, a mai napig sokkal több fölösleges papírom, füzetem (és tollam is) van, és általában mindig olyan füzetet keresek, amit nem lehet kapni. Így vagyok a B/5 mérettel is. Tudtátok hogy milyen ritkaság? És ha van is, akkor is otromba spirállal vagy ízléstelen mintákkal. Szóval ezt a vágólapot erre is szeretném használni. Azt viszont egy kicsit sajnálom hogy egy ilyen értékű cucc vásárlásánál az eladók sem tudnak segíteni sokat (de lehet hogy csak rossz helyen jártam), mivel utólag találtam meg a katalógust, amiben papír vágásra a fehér csíkozásút ajánlják, az vastagabb, az üzletben pedig bármit kérdeztem, nem kaptam túlzottan értékelhető válaszokat. Végülis nekem sárga mintázatú van, de majd vigyázok rá és odafigyelek az állapotára.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése