2010. június 18., péntek

Elmélet gyakorlat helyett :)


Pár napja jelentkeztem egy kezdő varrótanfolyamra, de tegnap lemondták (illetve elhalasztották), ezért sajnos most nagyon úgy néz ki hogy marad megint az önálló tanulás. Egyenlőre annyit tudok róla mondani hogy nagyon szép, igényes kivitel, műnyomó papíron, színes rajzokkal és az első pár oldalt elolvasva azt mondhatom, hogy tényleg érthetően magyaráz.
Persze sok-sok gyakorlás a titka mindennek, de az az igazság hogy mostanában soha semmire nem volt időm és állandóan fáradt voltam, semmi máshoz nem volt kedvem, csak aludni munka után, munka kezdésig (és nagyon sokszor ezt meg is tettem).
Remélem azért hamarosan tudok menni a tanfolyásra, mert én annyira kockafejű vagyok hogy oktatás nélkül képtelen vagyok bármit is megtanulni, azt hiszem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése