2009. szeptember 13., vasárnap

Leporoltam a varrógépet

Mivel a nadrágom felvarrása óta nem volt érkezésem még csak elővenni sem a varrógépet, így ma úgy döntöttem ebéd után leporolom és varrok egy táskát.
A farmerszerű anyagot és a bélésnek használt anyagot is pénteken vettem Bp-en a keletinél, potom pénzért. Így úgy voltam vele, ha elrontom akkor sem veszítek sokat vele. Végülis annyira nem is lett vészes, már csak középre kell vennem valami gombot, vagy mágneskapcsot és használatba is fogom venni. a kétoldalt lévő díszecskét én csináltam sk, egy ötforintost burkoltam be műbőrrel és vertam fel. A táska mintája innen való.
Egy kicsit depis a hangulatom, mert megint itt van a vasárnap este, úgy érzem szinte semmit nem csináltam a hétvégén és holnap reggel megint lehet menni dolgozni, aztán este hazajönni és másnap minden folytatódik. Egyre jobban érzem mókuskeréknek az egészet, és magamra soha nem jut időm és arra sem hogy kreatívkodjak bármit is, pedig nincs is gyerekem! - Mi lesz ha még 2-3 gyerek itt fog körülöttem mászkálni!?





7 megjegyzés:

SILERIKA írta...

Jó kis táska ez!!:))A hangulatom nekem is hasonló, fáradtabban megyek én is dolgozni, mint pénteken.:( Erre szoktuk mondani hétfőn:"Bejöttünk pihenni". Lesz még ez jobb is, fel a fejjel!

hildiko írta...

Tetszik a táska, ügyes vagy!

Kedvező áron tudok ajánlani neked csipkét, többféle gombot, cipzárakat. Ha érdekel küldök fotókat és árakat.

Üdv: Ildikó
hildiko74@gmail.com

Melinda írta...

Erika, akkor jó pihenést kívánok Neked mára :-)
Sajnos nekem nem lesz a mai sem az, sőt angol is lesz este hétig!

SILERIKA írta...

Köszi! Eltelt ez a nap is. A holnapi remélem már Neked is jobb lesz! :)

Kovácsné Julcsi írta...

Tényleg jó lett!

Évi kreatív oldala írta...

Ez a kis táska nem csak hogy nem lett vészes, ez egyszerűen tüneményes! Gratulálok!

Melinda írta...

Évi, köszönöm szépen :) A gombokat azóta lecseréltem normálisabbra, és középre is varrtam, hogy össze lehessen "kapcsolni" a táskát. Sajnos mágneskapcsot nem találok sehol, ezért egyenlőre marad ez a gombos megoldás.

Megjegyzés küldése