2009. augusztus 2., vasárnap

Végre az enyém!


Végre elszántam magam és megvásároltam életem első varrógépét. Régóta szeretnék már egyet (szerintem gyerekkorom óta), de nem tudom miért csak most szántam el magam arra, hogy be is szerezzek egyet. Tele vagyok ötletekkel és tervekkel, ám egy magamfajta botcsinálta, kétbalkezes varrónőnek igen nehéz dolga lesz. De boldogan állok elébe :)
Meguntam az üzletek és piacok által kínált sokszor silány minőségű egyentáskákat és egyenkiegészítőket (sőt a ruhákat is, ám azok megvarrása még várat magára azt hiszem elég sokat), ezért úgy döntöttem, hogy mostantól a saját kezembe veszem a dolgok irányítását, és megtanulok varrni!
Szeretném értelmesen eltölteni a munka melletti kevéske kis szabadidőmet, s a saját és remélem egy idő után mások örömére is itt tenném közzé "alkotásaimat".
A varrógépem egy Bernina - Bernette E 66-os (számomra) csodagép. Még alig ismerjük egymást és félve is nyúlok hozzá, mert nem tudom mire képes :)

6 megjegyzés:

Barbi írta...

Csudajó gép! Sok sikert a blogoláshoz! :D

Edina írta...

Nekem is Berninám van, nyugi, szeretni fogod! :)

Melinda írta...

Már szeretjük egymást azt hiszem :) Csak még nagyon sok apróság hiányzik amik nélkül nehéz alkotnom valamit. Illetve még csak járkálok a blogokban és a városban is gyűjtöm az ötleteket, aztán majd a jó kis anyagokat, gombokat, csatokat stb.... :)

Lonci írta...

Jó kis géped van, nekem is Berninám van! Sok sikert és nézelődést!

Mamis írta...

Nagyon szupi gép!!!Kívánom, hogy sok szép dolgot alkoss vele.

Melinda írta...

Köszönöm :)
Ezek szerint jól választottam :) , igyekszem szebbnél szebb dolgokat varrni. Egyszer majdcsak belejövök!

Megjegyzés küldése