2009. augusztus 15., szombat

Tiszavidéki minták

Kölcsönkaptam egy könyvet: Tiszavidéki keresztszemes minták. Mivel a könyvben nem találtam a mintákra vonatkozó jogvédelemről semmit, néhányat megmutatok:








És amit lehet belőlük készíteni: karkötőt!

Ilyet:


Ami nem éppen egy tiszavidéki minta, hanem mexikói amit a legutóbbi magazinból vettem, de azért szerintem tök jó :)

Egy tipp annak akit érdekelnek ezek a minták is: vasárnaponként a PeCsa bolhapiacán rá lehet bukkanni néhány ilyen mintagyűjteményre, igaz eléggé borsos áron kínálják őket. Egy 20-30 éves könyv ára is 1500-2000 Ft körül mozog.

2 megjegyzés:

Kovácsné Julcsi írta...

Szia Melinda!

Nekem is van ilyen régi mintakönyvem,szeretem nézegetni őket.Gyönyörű minták vannak bennük.
Tetszik a karkötő,igazán ötletes!
Sok sikert a varráshoz és sok örömöt hozzá!
Üdvözlettel: Julcsi

Melinda írta...

Szia Julcsi!
Nálad is sok ötletet találtam :) Örülök hogy tetszenek a mintáim, szerintem ezeket sem szabad elhanyagolni, bár nem biztos hogy a ruhámat díszítem velük... :) Már csak azért sem mert még nem tudok varrni komolyabb dolgokat. Köszönöm a jókívánságokat, hasonlókat kívánok én is Neked, aztán majd remélem egyszer az én műveimtől is el fogtok ájulni :)))

Megjegyzés küldése