2009. augusztus 27., csütörtök

Szütyi

Sajnos amióta véget ért a szabim és dolgozom, sokkal kevesebb idő jut minden másra. Már éppen kezdtem megszokni, hogy itthon vagyok egész nap és nem reggel fél hatkor kelek és este hatkor-hétkor érek haza. Dehát, tőkét kell teremteni a további anyagok, fonalak és kellékek vásárlásához, ezért hősiesen teszem a dolgom minden nap és vezetem egy könyvkiadó irodáját :-)
Ezt a szütyit még a hétvégén csináltam, mert szerencsétlen pénztárcám tönkrement, kiszakadt, az új álmaim pénztárcáját pedig nem két nap alatt fogom megtalálni. Így most ebben a tépőzáras szütyőben tartom az aprómat.

Ja, és ez az első dolgok egyike, amit itt is meg merek mutatni, merthát be kell vallanom, zöldebb a fülem és amatőrebb vagyok a varrásban, mint gondoltam. Kíváncsi vagyok, hogy iskolába és tanfolyamra járás nélkül megtanulok-e úgy varrni, mint Ti, kedves Blogtársaim!? Merthogy olyan szépségeket látok, hogy én még álmodni sem merek arról, hogy ilyeneket valaha is el tudok készíteni. Pedig a csodamasinám tudná... :(

3 megjegyzés:

SILERIKA írta...

Van még időd a tanulásra, meg a gyakorlat teszi a mestert! Varrj sokat, először maradék, vagy akár bontott anyagokból. Nem kell drága anyagon kísérletezni.Jó varrogatást kívánok!!Ha ilyen csini szütyőkébe cipzárat varrsz, már van is egy pénztárcád! :))

Kovácsné Julcsi írta...

Merj álmodni!

Melinda írta...

Köszönöm, kedvesek vagytok :) Azért érdekelni, Ti hogy kezdtétek? :) Mert én még azzal a cipzárral is vagy egy órát bíbelődök, mire bekerül a helyére, és akkor sem hibátlan!

Megjegyzés küldése