2009. augusztus 3., hétfő

Az első táska

Elkészült az első táskám. Hát, meglátszik hogy kétbalkezes vagyok és tapasztalatlan, de azért ki merek menni vele az utcára. Az angolos cuccaimnak mindenesetre szerintem jó lesz :)
Sajnos nagyobbra elszabtam az alját, és a felső résznem ért össze teljesen. A másik problémám a vállpánt felvarrásával volt. Nem jöttem rá, hogyan lehet szépen odavarrni azt???
Ma végre kinyit a könyvtár, én pedig megyek és szétnézek, hátha van valami jó kis segédkönyv, amiből rájöhetek egy-két varrós trükkre.


Elkészültem közben egy keresztszemesemmel is, amiből még nem is tudom mi legyen. Egy régebbi keresztszemes újságból készítettem a Macskafogó mese egyik szereplőjét.
Szerintem valami táskára lesz felvarrva, de még nem tudom melyikre és mikor :)


1 megjegyzés:

Mamis írta...

Ez nagyon jó!!!

Megjegyzés küldése