2009. augusztus 2., vasárnap

Az első baki

Tegnap meg is volt az első kalandom. Amikor az üzletben megvásároltam a gépet, akkor kibontottuk, megnéztük, az egyik kedves alkalmazott részletesen meg is mutatta, hogy egyáltalán hogyan kezdjek neki a varrásnak, hogyan és hova kell cérnát befűzni, stb. Valószínű hogy a túl sok bejövő információk között elfelejtettem az egyik (azt hiszem) legfontosabb dolgot, hogy amikor befűzöm a cérnát, feszesen kell megtennem azt. Természetesen én nem feszítettem meg a cérnát a szálemelőnél, ezért az állandóan elakadt, összegabalyodott a cérna, alul szorult és nem varrt a gép. Ezért délben felkaptuk a gépet hogy biztosan baja van és visszavittük a boltba (délután 1-ig vannak nyitva, így volt egy kis izgalom). Persze az üzletben szakszerűen befűzték, és semmi baja nem volt. Szóval megvolt az első lecke, és szerintem nem is fogom elfelejteni egy jódarabig. Ezek után meg is varrtam ez első táskámat :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése